ÇAYLI KURABİYE

ÇAYLI KURABİYE


MALZEMELER

...250 gr tereyağ
...1 adet yumurta
...1 su bardağı toz şeker
...1 çay bardağı sıvı yağ
... 1 yemek kaşığı nescafe (klasik-gold fark etmez)
... 1 yemek kaşığı kuru çay
... 1 paket kabartma tozu
... 1 paket vanilya
... 1 çay kaşığı tarçın
... 5 su bardağı un


YAPILIŞI

...yumuşak tereyağını, şekeri, çayı, nescafe, tarçın ve sıvıyağı karıştırıyoruz.
... kabartma tozu, vanilya en son unu ekleyip yoğuruyoruz.
... kulak memesinden daha yumuşak ama ele yapışmayan hamur elde ediyoruz.
... tepsiye yağlı kağıt serip ceviz büyüklüğünde kopardığımız bezeleri avucumuzun içinde pürüzsüz olacak şekilde yuvarlayıp tepsiye bastırmadan diziyoruz.
... 150 derece üzerileri pembeleşinceye kadar pişirip soğuk servis yapıyoruz.
... üzeri kabuk bağlayıp çatlayınca olmuş demektir

ADSENSE

kurabiyenin adresi

Merhaba ben Sevda Alphan bloğuma hoşgeldiniz.Tariflerim denenmiş lezzetleri test edilmiştir. Butik Pastalarım için siparişleriniz beklerim. Blogger dostlarımla etkinliklerim ise en sevdiğim keyfim. ..

Adsense

7 yorum:

  1. Ellerine sağlık seni izlemeye aldım canim ☺

    YanıtlaSil
  2. hııımmm kuru çay taneleri yerken ağızda ayrı bir tat bırakıyor olmalı.. kurabiyeleri çok seviyorum. şu sıra değişik tarifler peşindeydim bu da aradığım farklılıkta... ellerinize emeğinize sağlık...
    mutfakteyze

    YanıtlaSil
  3. Değişik bir kurabiye kuru çaylı olması ise enteresan geldi mutlaka deneyeceğim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Sevdacım ne güzel şeyler yapıyosun öyle..nefiss nefiss..:) bana sıvı yağı az katı yağsız kurabiye tarifi veririmisin..:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Ellerinize sağlık, tarifini almış annem çok da beğenmiş ama denemeye fırsatım olmamıştı bunu da aldım notuma:)))
    Ben de beklerim sayfama, katılırsanız sevinirim:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.