YALANCI PAÇA ÇORBASI

YALANCI PAÇA ÇORBASI

soğuk kışgünlerini yaşadığımız bugünlerde çorbalar vazgeçilmezimiz oluyor. bu çorba da evdekilerin severek içtiği benim de severek yaptığım çorba:)))





MALZEMELER

... 1 adet tavuk göğsü
... 1 adet soğan
... 6 su bardağı su
... yarım kilo yoğurt
... 3 yemek kaşığı dolusu un
... 2 adet yumurta
... 6-7 diş sarımsak
... 1 tatlı kaşığı tuz

ÜZERİ İÇİN

... 1 yemek kaşığı tereyağı
... 1 tatlı kaşığı toz biber

HAZIRLANIŞI

... tavuk göğsünü soğan, karabiber tanesi ekleyerek 15-20 dakika haşlıyoruz. haşlandıktan sonra suyunu süzerek tekrak suyu tencereye koyuyoruz.
... haşlanmış tavukları didikleyerek suyuna ekliyoruz.
... ayrı yerde yoğurt, yumurta ve unu iyice çırparak tavuk suyuna ilave edip kaynayana kadar karıştırıyoruz.
... en son son tuz ve sarımsakları ilave edip tenceremizi ocaktan aldıktan sonra tereyağında erittiğimiz kırmızı biberi üzerine gezdirip servis yapıyoruz.

... yoğurtlu çorbalarda tuzu kaynayınca ekliyoruz önceden eklersek çorbamız kesilir. bilginize:)))

                                                                 AFİYET OLSUN


ADSENSE

kurabiyenin adresi

Merhaba ben Sevda Alphan bloğuma hoşgeldiniz.Tariflerim denenmiş lezzetleri test edilmiştir. Butik Pastalarım için siparişleriniz beklerim. Blogger dostlarımla etkinliklerim ise en sevdiğim keyfim. ..

Adsense

12 yorum:

  1. Ben de bir kaç gün önce yaptım, ailece sevdiğimiz bir çorba, ellerinize sağlık,sevgiler...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için tşk. sizinde ellerinize sağlık, sayfanız çok güzel ama takibe alamadım:)))

      Sil
    2. sanırım alabildim kendi mutfağında şef

      Sil
  2. Bende yapıyorum aynen ama tavuk kanatlarıyla .Daha lezzetli olduğunu sanıyorum.Ellerinize sağlık nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için tşk. sizinde ellerinize sğlık.sitenize katıldım:)))

      Sil
  3. tavuk,soğan ve sarımsak olduğu için antibiyotik gibi bir çorba olmuş maşallah

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık.Takıbe aldım her zaman gelebilmek ıçın blog lıstemede aldım .Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, tamda bu havalarda nefis olur.....sevgilerimi bırakıp sizi takibe aldım...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyor nefis ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Kendisini yiyemiyorum. Bari yalancısını yiyeyim... Ellerinize sağlık. Güzel tarif. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.