CACIK

CACIK

bu akşam salata yapmak istemedim, turşuda işime gelmedi, açtım buz dolabının kapısını uzuun uzuun bakıştık. yoğurt göz kırptı, eeee sebzelikte 3 tane de salatalık buldum. dolabın köşesinde miyadını doldurmak üzere olan taze fesleğen, taze nane birazda dereotu varmış. sarımsakları hiç söylemiyorum gariplerim hep tezgahın üstünde hemen her yemeğe  bir diş sarımsak eklerim. her neyse konu daha fazla dağılmadan ben bir cacık yapayım:))))




yarım kilo kadar yogurdun suyunu iyice süzdüm, 3 tane salatalığı çok minicik küp küp doğradım( rende de yapabilirsiniz) 2 diş sarımsak  birazcık tuz bir güzel karıştırdım servis tabağına aldım ortasını hafif çukur yaptım irice doğradığım fesleğen, nane ve dereotunu yerleştirdim. teflon tavada çiğ bademleri kavurdum kenarlarıı süsledim biraz da sızma yağ gezdirdim. valla mis oldu mis:))

                                                                          AFİYET OLSUN
ADSENSE

kurabiyenin adresi

Merhaba ben Sevda Alphan bloğuma hoşgeldiniz.Tariflerim denenmiş lezzetleri test edilmiştir. Butik Pastalarım için siparişleriniz beklerim. Blogger dostlarımla etkinliklerim ise en sevdiğim keyfim. ..

Adsense

27 yorum:

  1. elinize sağlık sunumda şahane

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık .
    Bademle hiç denemedim nefis olmuştur.
    Ama böyle köyü kıvamda canikolar çok severim.
    Afiyetler olsun.
    Sevgilerimle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk.ler deneyin derim:))) sevgiler

      Sil
  3. Cacık üzerinde badem harika bir fikirmiş.. Ben de deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk.ler denemenizi tavsiye ederim:)))

      Sil
  4. nefis görünüyor ellerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sunum çok değişik olmuş. Cacığa zaten baylırım. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Cacığa farklı bir bakış açısı katmışsınız :)
    Nefis görünüyor, ellerinize sağlık...

    http://sihirlimavi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk.ler bloğunuzu yazmam işimi kolaylaştırdı. geliyorum:))))

      Sil
  7. ayy süper gözüküyor bayılırım bu lezzete..ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık vallahi burdanda mis duruyor.

    YanıtlaSil
  9. Cacığa değişik bir yorum katmışsınız, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Bence çoook güzel olmuştur.Salata yapmaya üşendin ama daha çok uğraştın.Bazen bende kolaya üşeniyorum sonra kalkıp en zor şeyi pişiriyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eweeet gülten hnm. aynen. en çok ta yoğurdu süzmek için kullandığım tülbenti yıkamak zor geldi:)) sevgiler

      Sil
  11. Ellerinize sağlık. Nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  12. Sunum gerçekten harika olmuş. Bir cacık ancak bu kadar güzel sunulabilirdi.

    YanıtlaSil
  13. Bu normal bi cacık değil şifa bombası olmuş.Göze gönle ve mideyede hitabetmiş..Çokta güzel yorumlanmış ikrama sunulmuş.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  15. Bademli ne kadar ilginç geldi bana. cacık zamanı mutlaka bunu hatırlayacağım. Biz henüz marulla yapıyoruz cacığımızı. sevgiler ve teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Eline sağlık olsun. Ben de bademle hiç denemedim. denemek lazım ;) Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  17. yorum yapan arkadaşlar çok tşk.ler. gerçekten çok farklı bir lezzet oldu.

    YanıtlaSil
  18. Harika bir cacık olmuş.İlk fırsatta beneceğim. Başarılar dilerim. www.hayalyemekler.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.